Att testa på något nytt
2012-04-24 / 10:35:30 / Bali

Börjar bli sjukt rastlös av att ligga på stranden hela dagarna.. Tro det eller ej.. Så imorgon har Johanna lyckats få med mig på en utflykt - vi ska rida. Jag har aldrig ridit innan och är ärligt talat lite smått rädd för hästar men Johanna har lovat att ta hand om mig. Kommer säkert bli en fin utflykt - vi ska rida längs en strand, se vattenfall, rida igenom lite landsbygd och även bada med hästarna. Återkommer med betyg efteråt... Om jag ens lyckas ta mig upp på hästen, hehe.

Imorgon är det min sista dag på Bali och så även vår sista dag tillsammans. Får hoppas på att det blir en minnesvärd dag! (och att jag får en snäll häst som inte ställer till med några besvär)

Nu är vi trötta efter en härlig dag på kuta beach så ska mysa inne på rummet en stund och kolla på one tree hill. Vad som sker ikväll återstår att se, kanske en drink eller två?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: