Sista kvällen
2012-04-28 / 14:44:44 / Bangkok, Thailand

Jahapp, då var min sista kväll på den här resan och i Bangkok kommen.

Har likaså idag hängt vid takpoolen, måste pressa in i det sista! Klockan två tog jag en taxi till köpcentret MBK. Taxichauffören var elak och gjorde mig på dåligt humör, lurade mig på pengar och skrek åt mig. Skakade av mig det och hade en riktigt bra eftermiddag. Gjorde manikyr, klippte mig och köpte tre par skor. Billigt och resultatet blev bra! Nu får jag dock leva på bröd och vatten tills mitt flyg går imorgonkväll, hehe.

Sitter på den "vanliga" restaurangen och lyssnar på livebandet. Fint! Försöker ta in att det faktiskt är imorgon jag är påväg till sverige igen men det är svårt. Kommer nog inte inse att det är över förrän mamma och Jocke hämtar mig på stationen på måndagkväll. Känns nog bra när jag väl är hemma!

Imorgon ska jag egentligen checka ut vid tolv men tror jag ska behålla rummet ett par timmar till så att jag kan ligga och slappa vid poolen igen. Mitt flyg går inte förrän nio imorgonkväll. Är framme i doha runt ett där jag ska spendera nio timmar. Hoppas på att kunna sova en hel del! Vid tre på måndag, om allt går som det ska, landar jag i Köpenhamn.

Kram!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: