Heyyyyy
2012-04-23 / 11:07:07 / Bali

Befinner oss fortfarande i kuta och precis som på gili gör vi inte mycket mer än att bara NJUTA!

Igår tog vi oss till en strand utanför kuta där vi spenderade hela dagen. Heeeelt okej! På kvällen skulle vi ha avskedsmiddag med Sandra och Linnea som åkt idag och bestämt oss för tacokväll. Maten var dock en ren besvikelse och det slutade med att vi käkade en varsin burgare senare på kvällen, hehe. Annars blev det en lugn kväll med lite shopping. Snart är min väska full... Eller jag ska nog kunna proppa ner en hel del från Bangkok också.

Ikväll är det sushi-kväll. Får passa på att lyxa till det nu när jag och Johanna bara har tre dagar kvar tillsammans, snyft. På torsdag flyger hon till Kambodja och jag till Bangkok. I Bangkok spenderar jag mina sista dagar och flyger hem på söndag. Om en vecka vid den här tiden (min tid) har jag antagligen precis klivit på flyget efter min mellanlandning i doha och är på väg mot Sverige. Det är blandade känslor. Klart jag vill hem och pussa på min man, träffa vänner och familj men å andra sidan... Varför kan inte alla ni bara komma hit så kan vi vara här ett tag till? Att Johanna dessutom fortsätter utan mig gör inte saken direkt bättre. Hade hon också åkt hem nu hade det säkert känns bättre. Svårt att sätta ord på.

Uppkopplingen här på hotellet är dålig och jag tycker det är så tråkigt att inte kunna visa några bilder. Är dock för snål och lat (har annat roligare för mig) än att besöka ett internetcafé. Lovar att visa er som är intresserade alla tusentals bilder jag har när jag kommer hem!

Puss!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: