Two days left
2012-04-27 / 14:28:19 / Bangkok, Thailand

Ännu en dag närmare slutet och hemresa.

Har legat vid poolen hela dagen och svettats ihjäl. Någon sa till mig att det inte har vart så här varmt här på sextio år. Så har nog rättare sagt legat i poolen hela dagen, hehe.

Nu är det kväll här och jag har strosat runt i ett par timmar och köpt två nya fina bikinis. Laddar för ännu mer shopping under morgondagen, tänkte göra ett besök på MBK igen. Är dock ganska dålig på att shoppa, när det kommer till kritan ångrar jag mig och går därifrån.. Kanske lika bra? Haha.

Har precis avnjutit en god middag, kyckling curry, mums! Sitter och lyssnar på ett liveband och funderar på att ta en liten massage.

Puss och kram!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: