Gili Trawangan
2012-04-17 / 11:39:02 / Bali

Är på Gili Trawangan nu som är den största av de tre öarna som tillhör Gili. Här är det riktigt fint och vi trivs! Njuter till fullo och tar vara på varenda sekund.

Kom hit tidigt igår efter att ha spenderat ett dygn till i kuta. Träffade två svenska tjejer och en kille på färjan som vi checkade in på ett hotell tillsammans med. Bestämde oss för att fira igår då Johanna gjort hälften av sin resa.. Och ja, fest blev det! Ska aldrig mer dricka redbull vodka, hehe. Så idag har jag helt enkelt mått som jag förtjänat men kul hade vi iallafall!

Legat på stranden större delen av dagen och tyckt synd om mig själv, hehe. Johanna bara skrattar åt mig, ganska elakt tycker jag. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, känns som att vi har lite sömn att ta igen.


1 Kommentarer
Emma:

Akta dig för redbull´n där nere, den är inte så bra! Den innehåller nått som inte är bra, många som jag hört mått sjukt dåligt av.



PUSSSSSSSSSSSS



SKRIVET DEN: 2012-04-17 KL: 13:19:56 URL: http://emmaelassali.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: