Boende i Bangkok
2012-02-05 / 17:15:11 / Förberedelser

Vi har tänkt att boka ett boende i Bangkok innan vi åker. Skönt att ha någonstans att ta vägen direkt efter den långa flygresan. Verkar dock som att många av de populära backpacker ställena redan är fullbokade mellan den 1 mars - 4 mars. Bland annat D&D inn som ska vara bra. 

Har även kollat på The Green House, Khao San Palace inn, Rambuttri Village Plaza och Star Inn Hotel. Det är möjligtvis inte så att någon av er läsare har hört om något av de här ställena eller har något annat boende att rekommendera?

Tar tacksamt emot tips!


2 Kommentarer
Elvira:

Haj kompis!

Bodde mina första nätter i Bangkok på Rambuttri Village (Inn) när jag var där, och hade inget att klaga på :)



SKRIVET DEN: 2012-02-06 KL: 13:13:02
Louise:

Hej vännen! Jag och Miki bodde på D&D Inn första gången vi var i Bangkok, men när vi kom tillbaka var det fullt. De som jobbade där rekommenderade dock oss då till ett precis över gatan typ (ehh.. smart att jag glömt vad det hette) men det ägdes av samma, el något sånt. Det var i alla fall också jättebra! Ganska liknande D&D Inn. Men vi bokade inget innan vi flög dit, vi åkte till Khao San Road och letade runt lite och hade kanske tur första gången då D&D hade rum. Men jag kan försöka kolla med Miki om hon kommer ihåg vad det andra hotellet hette! Pussochkram



SKRIVET DEN: 2012-02-07 KL: 14:54:08 URL: http://loyuise.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: