just baggage enough
2012-02-24 / 23:08:43 / Förberedelser

Och så kom vi till dagen då packningen stod på tur. Inte min starkaste sida direkt kanske - plockar gärna med mig för mycket saker och är väldigt dålig på att packa överhuvudtaget. Det brukar, hur jag än gör, se ut som att jag bara slängt ner sakerna i väskan. Som tur är hade jag en fin vän som hjälpte mig här om dagen genom att stå bredvid och säga "Nej, Sandra, nu räcker det med klänningar. Du får välja fyra av de sju du lagt fram!" 

Så nu börjar jag äntligen komma någon vart.

4 klänningar, 3 par shorts, 3 t-shirts, 4 linnen, 3 bikinis, 1 långärmad tröja, 2 par skor, 1 pyjamas etc. Listan blir ganska lång ändå. Och för att inte tala om mitt lilla "apotek" och listan med hygiensaker. Men men, det får bli som det blir och så får jag slänga saker jag märker att jag inte behöver där nere. Har hört att man ska klara sig om man har med sig de tre p:en - pass, pengar och p-piller.. hehe!

 


2 Kommentarer
Emma:

Halvera alla kläder, det räcker med 2 klänningar, två shorts, 2 t-shirts- 2 shorts. That´s it. Du kommer köpa kläder i bangkok ju!



SKRIVET DEN: 2012-02-25 KL: 08:59:42 URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Pernilla:

Haha jag har ratt mycket mer an det! Dock ska jag tillagga att jag antagligen inte kommer att kopa klader da jag egentligen bara tycker att har finns okej linnen!



SKRIVET DEN: 2012-02-25 KL: 13:25:09



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: