Until the sun rises the next day
2012-02-24 / 13:14:25 / Förberedelser

Jag trodde att vi skulle slippa boka något mer boende hemifrån men vi insåg ganska snabbt att det kan bli problem att fixa ett boende på plats under Full Moon veckan på Koh Phangan. Så vi bestämde oss ändå för att boka ett boende där. Charm Beach Resort fick det bli.

"The Full Moon Party is an all-night beach party that originated in Haad Rin on the island of Ko Phangan on the night before or after every full moon. The first Full Moon Party was improvised at a wooden disco not far from the beach in 1985 for giving thanks to about 20-30 travelers. They quickly gained fame through word of mouth, and the event now draws a crowd of about 20,000-30,000 every full moon evening. The party carries on until the sun rises the next day."

Under vår lilla vistelse på Koh Phangan vet vi redan nu att vi utökas till tre tjejer. Pernilla är en härlig tjej jag haft kontakt med ett bra tag, hon befinner sig redan i Thailand och kommer att möta upp oss på Koh Phangan. Toppen tycker jag!


5 dagar kvar!!!

1 Kommentarer
Pernilla:

nu maste du ju beratta mer for mig i mail :). ses om ca 1v, langtar!



SKRIVET DEN: 2012-02-24 KL: 15:10:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: