bokat, klart och betalt
2012-01-27 / 20:16:09 / Förberedelser

det är idag 33 dagar kvar till avgång.. vilket känns ganska sjukt men också väldigt väldigt bra.


i onsdags bokade jag och johanna våra biljetter. T/R bangkok med avgång 29 februari från kastrup och hemresa den 30 april för min del. resan var väldigt billig, ca 4000:- och flyger gör jag med Qatar airways. vi kommer att mellanlanda i Doha, huvudstaden i Qatar, och efter två timmar lyfter nästa flyg mot Bangkok. värre blir det med väntetid på flygplatsen på min hemresa.. då får jag spendera nio timmar på flygplatsen i Doha antagligen ensam. men vad jag läst så ska det vara en liten, säker och ganska mysig flygplats. 

tanken att ta in på hotell de nio timmarna i doha slog mig men sprack lika snabbt när jag såg att det kostar att ta sig ut från flygplatsen (måste ha visum) och att ta in på hotell ska vara riktigt dyrt. men det blir toppen ändå!



ett bra tips för er som kanske också planerar att resa nu eller i framtiden är momondo.se som jämför priser från ett x antal flygbolag. väldigt enkel sökmotor som vad jag sett när jag kollat priser tar fram de bästa!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: