Checklista
2012-01-30 / 21:06:29 / Förberedelser

  • Fixa autogiro på mina räkningar
  • Lösa så att någon här i Sverige kan hjälpa mig med att deklarera när det är dags
  • Se över mina två kort som jag planerar att ha med mig - ett ICA-kort och ett VISA
  • Gå till banken och fixa nytt batteri till digipassen
  • Fixa nytt pass
  • Kopiera passet i färg
  • Försäkring
  • Kopiera försäkringspapper på engelska och svenska
  • Kolla upp alla nödvändiga nr som tillexempel journr till banken
  • Ta visumfoto
  • Rensa min mini-laptop och få den att fungera igen
  • Leta efter en billig bra undervattenskamera
  • Skriv en inköpslista med allt jag behöver köpa


ungefär så ser min checklista ut just nu. skönt att redan kunna bocka av en hel del.
har jag glömt något tro?


1 Kommentarer
Sophie:

Hej! Ett tips är att ta reda på var sen svenska ambassaden eller konsulatet ligger i de länder som du skall besöka, i fall någonting händer typ tappat pass eller blir rånad eller dylikt så är de bra att ha lite koll för att få

Snabb å bra hjälp :)



SKRIVET DEN: 2012-01-31 KL: 05:54:51 URL: http://newmonkey.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: