Anything is possible if you just believe
2012-03-24 / 15:09:40 / Cameron Highland, Malaysia

Jag har hela världen i mina händer. Kan göra precis vad jag vill, när jag vill. Det är den känslan som den här resan bringar med sig. Det känns plötsligt som att allt är möjligt. Som att alla mina drömmar kan besannas.

Johanna inspirerade mig till att skriva en att-göra-lista. Här får ni en del utav den:

Skriva en bok
Roadtrip igenom USA
Safari i Afrika
Åka till Kina
Tågluffa i Europa
Se hajar i dess naturliga omgivning (check)
Simma med delfiner
Pussa en orangutang
Se sköldpaddor kläckas och ta sig till havet för första gången
Fira ett annat sorts nyår
Bestiga ett berg
Vrakdyka (check)
Gå en matlagningskurs i Italien
Hjälpa någon som far illa
Se en meteor


2 Kommentarer
william:

bra lista:DDD



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D



SKRIVET DEN: 2012-03-24 KL: 15:36:14 URL: http://funnyones.blogg.se/
Emma:

Tågluffa i Europa. Boka den resan med mig!!! HELT KLART.



SKRIVET DEN: 2012-03-26 KL: 13:08:16 URL: http://emmaelassai.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: