Brända tjejer
2012-03-06 / 06:14:40 / Koh Phangan, Thailand

Inte direkt oväntat att jag skulle bränna mig men tusan alltså.. Igår smörjde jag in mig med solskyddsfaktor femtio och jag gjorde det väldigt ofta och noggrant, just för att inte bränna mig. Johanna påpekade vid ett tillfälle att jag smörjde in mig överdrivet mycket, haha. Ändå har både jag och Johanna lyckats bränna oss ganska rejält. Jag sa till och med att om jag bränner mig nu så är det fan inte meningen att jag ska vara i solen. Vi skrattade länge åt det igår, ganska komiskt! Så idag ligger vi i skuggan medan Pernilla den bruna jäkeln (hon har vart här i snart tre veckor) pressar i solen. Har precis ätit en god frukttalltrik, mumma!


image descriptionimage descriptionimage description

1 Kommentarer
Petra:

Åhhh det ser helt underbart ut :)

Och du kommer säkert vara kanelbrun när du kommer hem ;) Ta hand om dig, saknar dig här i vårkylan <3



SKRIVET DEN: 2012-03-06 KL: 18:51:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: