Hejdå Koh Tao och Ban's
2012-03-16 / 11:38:10 / Koh Tao, Thailand

Det har vart sex härliga dagar på Ban's Diving Resort med nio fantastiska dyk och ett toppen gäng! Men det har även vart ganska intensivt, så idag var det skönt att slippa våtdräkten och kunna bättra på brännan på stranden med en underbart god fruit shake som start. Melon, mhhh!!

Förutom två certifikat, nya vänner och fantastiska minnen har koh tao även gett mig ett infekterat sår på handen - lyckades krocka med ett rev under ett av mina första dyk. Efter lite antibiotika (tack för thailändska mediciner) och plåster som mamma skickade med (tack mamma) är det nu okej igen. Myggbett och skavsår har jag även gott utav.. Som tur är lever jag ändå ;) Bara så ni vet liksom, hehe.

Ikväll lämnar vi som sagt den här ön och har en lång krånglig resa framför oss. Hoppas det stället alla kallar paradiset är värt det! På den ön finns knappt någon el och antagligen inte något wifi så om jag inte hör av mig vet ni varför! En vecka planerar vi att stanna där.

Avslutar med ett härligt citat:
Johanna - "jag hatar fiskar!!!!"
Assar (vår instruktör) - "varför i helvete dyker du då för?"

Och så skulle ni få en bild på poolen där jag befinner mig just nu men det gick inte att ladda upp.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: