Life is good
2012-03-20 / 12:05:00 / Perenthian Island, Malaysia

Jag njuter av livet till fullo här på Perenthian Island. Det är verkligen, som jag skrev tidigare, paradiset i sin renaste form.

Vi har vart utan el det senaste dygnet. Vårt boende ligger en bit upp på ön, på en kulle, omringat av djungel så det var verkligen kolsvart. Helt ovetande om utan-el situationen kom vi upp från stranden sent igårkväll, ganska chockade och kanske även lite rädda för vad som kunde lura i mörkret i djungeln. Men efter ett tag, och när jag kom på att jag hade packat ned en ficklampa (eller okej, mamma hade packat ner) så blev det riktigt mysigt!

Idag har vi vart på en heldags utflykt och snorklat på sex olika platser, bland annat turtle point och shark point. Är helt lyrisk över att ha sett fem sköldpaddor och två hajar! Att se en haj i dess naturliga omgivning har varit något som stått på min "att-göra-lista" så nu kan jag stryka det. Vad som mer står på den kanske ni får reda på en annan gång, hehe.

Tycker det är sjukt tråkigt att blogga utan bilder, speciellt när kameran är full av fantastiska bilder (den tar sjukt bra bilder under vattnet pappa!) Men så får det bli..

Nu är det återigen dags för en romantisk middag för två på stranden med Johanna.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: