Trasig dator och en kackerlacka
2012-03-06 / 16:48:39 / Koh Phangan, Thailand

Det har hänt något tråkigt i allt det roliga - jag har med mig min mini-laptop på resan (dels för att kunna spara bilder på samt kolla filmer/serier vid långa resor) och igår, efter en vecka, la den av. Tror det blev någon kortslutning i den. Funderar på att lämna in den och försöka laga den här..

Över till något annat.. Idag såg vi vår första kackerlacka och dessutom när vi satt och åt. Tappade aptiten ganska rejält. Pekade på den med en förskräckt min och sa till en thailändare som i sin tur säger "ahha" och sen helt obemärkt plockar upp den i handen. Först trodde jag hon skulle lägga den på min tallrik men istället la hon den i buskarna bredvid. Vi gapskrattade åt detta ett tag! Att vi blir så berörda av en liten kackerlacka och hon (som antagligen är van) behandlade den "fint".

Nu fick ni lite annan uppdatering än härliga bilder!

 

 

UPDATE; efter lite våld fungerar datorn igen - snacka om överlyckliga tjejer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: